Gräs är grönt men kan även vara rött

Publicerad 2008-04-24 22:43:57 i Life is nearly everything,

Nej jag tänker inte på blod i den bemärkelse ni säkert tänkte. Nej jag hade gräsänkling i tanke. Vilket jag är nu. Och kärlek är väl rött?

Så vad har hänt idag då tja typ ingenting om man ser till jobbet. Jag har på en 8 timmars arbetsdag tagit mig an 18 samtal. Jag menar varför jobbar man 8 timmar om dan när man gör ett arbete för en timme. Nej nu ska jag inte vara sån. Jag hoppas på en dag med lite mer att göra imorron faktiskt, blir så trökit annars.

Men nu var det inget mer på fronten soffan i Torvalla.

See yah

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-31 19:28:53

Få minst 100 nya besökare till din blogg, gratis! :) http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=frida900324.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yffo

En beskrivning av mig själv låter ju ganska onödig vad det verkar, tror nog att ni snart hänger med....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela