Gumman på kiosken

Publicerad 2008-04-14 23:33:19 i Life is nearly everything,

Haha jag måste bara skratta när jag tänker på det. Okej jag var på affärn idag och köpte snus och cigg. När jag kom ut så kom det samtidigt ut en äldre gumma med rullator från kiosken mitt emot. Som jag alltid har så hade jag även idag musik i örat. Men lyckades höra att någon tilltalade mig, det var gumman som kom emot mig. Först trodde jag att det var en gammal "kärring" men när hon med plirande ögon log mot mig och frågade om jag hade en tändare så var inte mitt leende långt borta =)
...
Men jag blir så glad av att bara tänka på det.

Nåväl det var kanske det jag hade att tala om, även om det inte var så mycket kanske det förgyller någons kväll.

See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yffo

En beskrivning av mig själv låter ju ganska onödig vad det verkar, tror nog att ni snart hänger med....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela