Inside of me

Publicerad 2008-04-23 20:05:49 i Life is nearly everything,

Benny Benassi säger jag bara.

Men okej jag ska inte vara så tråkig. Det är sol ute. Fortfarande liksom alltså och klockan är åtta =)

Jag får numer sälla mig till skaran av soldyrkare som sitter och trycker i solen. Nu vet jag inte vad det är för krav att vara med i den skaran men en kvart blev det nog innan jag gav upp. =)

Annars har jag tillbringat en del tid nere vid sopcontainern. Inte för att jag gillar att vara dennärgången men mina sopor hoppas jag gillar det för jag gillar inte att de är hallen eller nån annanstans närgågna i vårt hem :P

Nu ska jag kolla inn tvättstugan också.

See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yffo

En beskrivning av mig själv låter ju ganska onödig vad det verkar, tror nog att ni snart hänger med....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela