Radiotystnad bruten

Publicerad 2008-04-10 22:44:25 i Life is nearly everything,

Tja då var man tillbaks, om det är varaktigt eller inte har jag ju förstås ingen aning om. Landat har man iallafall gjort...tror jag...efter lite växlande tankar. Vart landningsplatsen hamnar tänker jag tala om vid senare tillfälle =)

Idag har vi tillochmed fått gardiner på jobbet, inte illa alls. Om det beror på att det är invigning av nya lokalerna det beror på eller om det var dags att sätta upp dem ändå har jag ingen aning om :P

Nåja jag ska inte vara så sarkastisk hela tiden, fan livet är ju en fest eller hur var det? Jodå det är det även om jag kanske inte har varit riktigt mig själv ett litet tag nu. Men det ska jag ta tag i ordentligt nu och rycka upp mig. Visst var det härligt för några dagar sen när man insåg att jo fan våren är nog på väg. Sen gjorde sig April påmind om att den månaden hade lite mer än halva kvar att leka med oss. Det är ju inte för inget som man har första April som skämtdag, hela månaden spelar ju spratt med en när det gäller vädret iallafall. Nej jag håller med Rafiki "Sök bortom det du ser" just nu ser jag en massa snö om jag tittar ut...

Hör och häpna men en kille som jag kanske inte är den som egentligen sitter och längtar efter att shoppa runte efter kläder men fan visst vore det najs faktiskt. Tror jag ska göra det när jag får lön =)

Trodde jag hade mer att förtälja men om det försvann eller om det bara var inbillning vet jag inte.

See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yffo

En beskrivning av mig själv låter ju ganska onödig vad det verkar, tror nog att ni snart hänger med....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela