Remember

Publicerad 2008-02-21 22:43:35 i Life is nearly everything,

Tja inte kan man stoltsera med en bra första bild men vad gör väl det när man sitter och sneglar på den nya kameran som KOMMER att ge mig bra bilder =) Tack älskling.

Här sitter man i soffan (igen Anders) runt om mig har jag en älskling, nyss en katt, samt 3 kameror... hmmm tja jag vet att det kan verka förvirrande för vissa men vadå så är det bara.

Kanske man detta år ska påbörja det som Anders gav mig som idé för ett bra tag sen. Jag tänker inte tala om det högt för då blir det inge kul ju, kanske viska rjag ut det.

Hur som helst så har jag numer 3 st på min lista som har nämt samma sak till mig ang. en viss sak. )den varken viskar jag eller talar högt om.) Inte än iallafall det vågar man inte. Vad som väntas just nu är väl ändå måndagen som kommer. finns vissa saker som gör livet besvärligt utan ett minneskort.

Tja jag vet inte men det kanske blev lite rörigt men ska man försöka att skriva ner alla tankar som flyger förbi så blir det bara på det viset. och ändå så han man inte ens med hälften av tankarna. Ni skulle bara veta hur min dagbok ser ut. Ibland så behöver jag tolkningshjälp känns det som när jag läser vad jag skrivit där. Knske ska man börja med en ljuddagbok istället, har ju en MP3 som funkar att spela in på :P

Nej nu ska jag ta min mus hand och få datan att byta musik innan jag kreverar "Shanes sjunger Jerkans Whos gonna follow you home" på svenska dessutom *örk* men nu är det fixat.

See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yffo

En beskrivning av mig själv låter ju ganska onödig vad det verkar, tror nog att ni snart hänger med....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela