Då var det dags

Publicerad 2008-03-18 19:45:58 i Life is nearly everything,

Nu har det gått ett år sen sist man insåg att åldern inte spelar nån roll i sammanhanget. hörde en låt av Kennet & the knutters igår. (Ung, villig och motorburen) Livet det börjar väl vid 30 men tjejen ska va 22...Gubbsjuk det kan du väl ha rätt i...) Hmm fan jag är ju värre 32 idag och en älskling som är 19 :P Nåja nu ska man inte vara sån, idag är jag på bra humör även om nacken stretar lite och solen lyser därute utan att jag får vara där.

Av någon anledning så blev det ovanstående stycket inte publicerat igår men vad gör det om hundra ån när allting kommer kring. Idag sitter man på beodrad övertid och sliter sitt hår i bitar eller kanske var det näsan. (snörvel) Fick en underbar kväll med Angelica igår. Liksom bara vara, njuta... Tack älskling =)

See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yffo

En beskrivning av mig själv låter ju ganska onödig vad det verkar, tror nog att ni snart hänger med....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela