Sent en kväll

Publicerad 2008-03-06 14:47:01 i Life is nearly everything,

Okej detta inlägg kanske inte svävar ut i ett författarskaps outgrundliga vinklar men ändå. I förrgår fick man storbesök, Jonas den allsmäktige... eller hur var det nu. Nåväl han kom på besök iallafall. Det var ju ett tag sen. Kul att se han, hoppas att det blir mer av den varan framöver. Dalwinnies är inbokat på tisdag för en öl iaf. Även det var ju ett tag sen.

Ett annat celebert besök är ju här med, sen i fredags är Angelicas syster Sandra här. Det är kul faktiskt även om energin kanske är lite för högt inställd på henne. Trodde att turbon bara var nås som fanns på bilar :P
Nu ska jag ta mig för lite mer städarbete för att hitta lägenheten som jag faktiskt befinner mig i, jo det är ganska fint här ändå men det blir lite stökigt ganska snabb när allt pyssel ska fram och tillbaka... Vi pysslar en hel del om det nu inte framgick av föregående mening. Snart är det dags att fylla en ny lägenhet med nytt pyssel, troligen i form av lampor lite här och var, och kanske en stål eller aluminium kreation nånstans =)

See yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yffo

En beskrivning av mig själv låter ju ganska onödig vad det verkar, tror nog att ni snart hänger med....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela