Ta bort

Publicerad 2010-05-25 14:06:22 i Life is nearly everything,

Jag hade ju som en tanke att ta bort denna blogg en sväng men kom senare på att fan varför ska man ta bort en massa minne, även om det kanske handlar om tråkiga minnen så är det ju ändå minnen som man ska vara rädd om. Jag har ju en annan blogg som jag uppdaterar jämt, eller var det ett skämt kanske haha. Den blir nämligen bara uppdaterad sporadiskt eftersom jag inte hittar den lugn och ro som jag hade förut för att sitta och skriva. Sen är det ju så att jag jämt är upptagen med som gör det hela svårare, lite elakt för den som jag talar i telefonen med om jag ska sitta och skriva en mindre novell under tiden som jag talar haha. nåja jag ska skriva lite om livet i den andra bloggen nu så...
See Yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yffo

En beskrivning av mig själv låter ju ganska onödig vad det verkar, tror nog att ni snart hänger med....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela