30 spänn

Publicerad 2010-09-28 21:53:38 i Life is nearly everything,

Hmmm efter en diskussion med innehavaren av lokala Pizzerian som jag för övrigt kommer att besöka på fredag blev jag lite fundersam över uttrycket att hur ska jag kunna tjäna något på om alla ska betala med kort när det kostar mig 7 kronor för varje draget kort, jodå tar man 30 kronor för en 1,5 L cola så tror jag nog att han tjänar på det hela ganska bra ändå :P
Nåja bufé på fredag för 69 kanske han går back på iaf om jag tar mig i kragen och äter så mycket jag orkar som det stod på skylten ;) åsså alla andra, iaf min bror som ska spela och Angelica förstås men hon är ju så liten och smal så det blir nog inte så mycket ätet där :P
See Yah

Kommentarer

Postat av: Anders Forsell

Publicerad 2010-10-12 11:38:37

Det är för jävligt att en pizzabagare ska behöva betala överhuvudtaget för att vi använder kort. Det blir ändå kunden som blir lidande och bankdirrarna som blir feta.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yffo

En beskrivning av mig själv låter ju ganska onödig vad det verkar, tror nog att ni snart hänger med....

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela